29/05

Storstädaren i farten här, har börjat möblera om lite och ska städastädastäda så det ryker om det nu! (Geek)... Kan även passa på att berätta om vad jag hittat på i helgen...

I fredags firade vi Elin hemma hos henne, det var väldigt trevligt men mådde inte så bra så fick tyvärr dra ganska tidigt. Elin verkade nöjd med kvällen iaf och det är ju det viktigaste! Igår åkte jag hem till Matilda, hon hämtade mig med sin moppe vid barkarby så vi åkte även förbi willys en sväng och köpte lite godis. Eller jag köpte godis iaf... Sen kollade vi på titanic och satt och hostade som galningar båda två. Men det var mysigt och titanic är så fin!


Bara för att det är morsdag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0