take the world of your shoulders and put it on me

Istället för att skriva en lång text om hur dåligt jag mår osv så ska jag istället bara säga att jag (vi) åker till Italien om typ två och en halv vecka! Sålänge Island inte kommer och förstör det för oss... Ta i trä.

Sitter just nu och väntar på att min brorsa ska komma hem från ICA med ett storpack piggelin och honungsrostade jordnötter, så gott, trots att mina smaklökar är rätt icke-fungerande för tillfället.


stället där vi ska bo första veckan på Sardinien (;


Kommentarer
Postat av: Pelin

Du får krya på dig snutte <3



Ps. (Måste plugga historia ikväll eftersom vi har redovisning imorn... Men om du fortfarande vill kan jag gärna hjälpa till efter skolan imorgon istället!)

2011-05-25 @ 17:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0