söndag igen

Skulle inte jorden "gå under" i natt eller? Tydligen inte. Hursomhelst... I fredags åkte jag ut till Noras landställe med henne, Plahn och några grabbar. Det var trevligt, minus vissa grejer som jag inte orkar gå in på (lite smågrejer bara). På lördagen skulle jag och Plahn åka hem så vi gick den långa vägen till bussen som skulle tagit en halvtimme enligt Nora men som istället tog en och en halv timme. Det gjorde så att vi missade bussen, och nästa buss skulle inte gå förrens sex timmar senare. Men Nicklas (han och Pelle var också där) syster kom och hämtade oss efter typ tre timmar, så det löste sig hyfsat ändå.

Senare på kvällen gick vi (jag och Plahn då) på bio med min pappa och Viktor och såg den senaste Pirates of the Caribbean filmen, jag älskar alla dom filmerna och det var inget undantag... Dock så saknade jag Orlando Bloom och störde mig på Penelope Cruz, men Johnny Depp i 3D jämnade ut det...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0