Hemma igen

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja... Hela resan har liksom varit helt perfekt. Vi har hunnit göra så himla mycket också! Festat på Milanos hetaste nattklubb, ätit världens godaste pizza (3 gånger för min del), sett fotboll på San Siro, varit i duomo, druckit drinkar på Sheraton, suttit på hotellet och krökat med grabbarna, druckit breezers och öl i parken. Och massamassa mer. Mina fötter är helt förstörda men kan inte ens klaga över det för det var så jävla värt det. Började nästan gråta på planet när vi skulle hem och just nu känner jag mig alldeles deppig, saknar hotellet och brudarna, plus Milano överhuvudtaget... Så jävla underbar stad.

Men vi har bestämt att vi ska dra tillbaks så snart som möjligt i alla fall. Lär bli awesome.


sliten som fan


Kommentarer
Postat av: Pelin

Ååh vad kul! Blir avundsjuk haha... :)

2011-05-11 @ 20:22:27
Postat av: Bollan

Gud jag började gråta... Vill bara tillbaka:'(

2011-05-14 @ 14:45:32
URL: http://puddingenbolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0