23:09

Tror att Nora smittat mig med sin halsfluss... Vet inget säkert än, hehe, men känner mig lite halsfluss-ig. Hade matte nationella idag och det gick pissdåligt, det känns verkligen som att jag typ förlorat massa hjärnceller det senaste året :S

Annars då? Har ätit lite mango-sorbet, kollat på the oc och inte pluggat. Min brorsa gav mig en "massa" tidningar också som han använt till något grupparbete i skolan. Två nya cosmo (svenska och engelska), en gammal cosmo plus en damernas och någon inredningstidning. Jag behöver ju verkligen något som kan distrahera mig från att göra allt som jag egentligen behöver. Nja, inte riktigt va.

ps. Det stod i mitt horoskop att jag ska vara försiktig i trafiken, random?


mysvädret idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0